lördag 28 november 2009

Helg

Det blev ingen trip till Mae Hong Son i helgen, vi åker istället eventuellt till Pai som ligger lite närmare.
Det blir heller ingen andra thaikurs för mig, den blev inställd för det var för få anmälda, med mig var vi fyra stycken som anmält oss och minimum för att kursen ska starta är fem anmälda. Väldigt tråkigt, jag såg fram emot det och känner verkligen att jag både vill och behöver plugga mer thai. Kanske kan hitta en kurs i BKK, men det är alltid lite dyrare där plus att jag inte är riktigt redo att lämna Chiang Mai än.

Vi firade Chris 23-årsdag i torsdag på samma bufféställe där jag var med klassen häromdagen


Mina tallrikar


Sabi and Mike


Moo gra ta för andra gången denna veckan

Aom och jag sista dagen på kursen, väldigt söt och glad kvinna!


Jag är lika snygg som vanligt

Kru (lärare) Aom

Klassrummet, på bilden; Collin från Australien, Karin från UK, Dustin från Canada, Tanya från Ryssland, Brian från USA och Jeff från Australien

Några i klassen överraskade kru Aom med en liten sketch sista dagen, därav Dustina aka. Dustin


Julen är här

1 kommentar:

  1. Fina bilder kära!
    Förlåt att jag inte frågat dig om er helgresa, varför inte?

    SvaraRadera