söndag 8 november 2009

Nystart

Att säga "Mai kao jai" (Jag förstår inte) eller "Poot pah-sah thai mai pen" (Jag pratar inte thai) känns sååå 2008!
Imorgon börjar skolan, klockan nio ska jag infinna mig på andra våningen på Chiang Mai University Language Institue, tar på mig min svarta skoluniformskjol och tar min rosa cykel nerför backen.

Är nu hemma från BKK, jag är löjligt kär i den staden. Men den är fruktansvärt dyr att bo i också om man jämför med Chiang Mai. Skönt att vara här ändå för jag försöker spara pengar så att jag kan roa mig med familjen och Emil.

För övrigt är min kamera trasig... Ska se om fixar-Micke kan laga den kanske.

S

3 kommentarer:

  1. oooooh vad spännande!!!! rosa cykel också? fy vad fint! /änabanäna

    SvaraRadera
  2. wiiiiiiiii good luck tomorrooooow!!!!

    SvaraRadera