onsdag 4 november 2009

BKK round 3

Sitter pa ett IT-cafe i Siam, med lille John. Vantar pa var van Emil som ar pa casting for en Nivea reklam, vi ska pa bio senare och se Michael Jacksonfilmen.

Akte hit i sondagskvall for att doda lite tid innan skolan borjar den 9, pa mandag, jag trodde den skulle borja den 2 men hade missforstatt. Tankte ge den har grejen med modellandet en chans, tog med min portfolio och hangde med Emil till Step dar han ar signad. De tyckte om mina bilder (tack Annika for att du ar sa otroligt duktig och tack mor och far for bra gener). Dock ar min kropp inte riktigt ratt for den branshen men de sa att om jag kan slimma ner mig till sa jag sag ut i vintras sa tror de att jag kommer kunna fa manga jobb.
Jag far se dock hur jag gor. Det vore kul att ha provat pa det.

Har ett mote med Elite Model Management pa lordag ocksa.

jag alskar BKK men att komma hit fran CM ar en stor omstallning, allt ar sa himla mkt dyrare har!

Annars mar jag bra, saknar Emil mycket och raknar dagarna tills familjen kommer!

That's about it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar