lördag 5 december 2009

Packapacka

Nu packar jag ihop alla mina saker för att imorgon kväll åka söderut, ner mot BKK och sedan ut på landsbygden och hem till kära Ban Donglakorn för att spendera lite mer tid med mormor.
Det är inte alls många dagar kvar tills min familj kommer heller. Hela familjen plus pojkvänner och kusin, det ska bli fantastiskt! Än mer fantastiskt när den där Emil kommer också.

Idag är det kungens 82-årsdag, hört att det kan bli lite kaos men vi får se! Det tar mig nog ändå hela dagen att packa, fattar inte vart alla kläder och böcker kommer ifrån!

Long live the King!
Bowlade häromkvällen med några vänner, jag var bäst!

När jag kom hem en dag hade en av hundarna som bor här fått fyra små söta valpar! (OK ser lite ut som en råtta och det var lite grosse att se mamman äta moderkakan, men de blir nog söta snart!)

1 kommentar: