söndag 25 oktober 2009

Bilder

Klick på bilden för att se en större version
Naturen


En sådan båt åkte jag på

Solnedgång

Mekongfloden

Sova på båten

Night Market


Koung Si Waterfall

Wat Phousi

Klättrade uppför berget Phousi, där det gamla kungliga palatset låg för att se på solnedgången, tillsammans med många andra, men inte med Emil som man kunde önskat


Munkceremoni tidigt på morgonen i Laung Prabang, jag kände mig nära mamma

Big Brother Mouse dit jag gick en dag för att konversera på engelska med laotiska ungdomar så att de kunde träna uttal m.m, väldigt bra organisation, de försöker få ut böcker till alla barn i samhället m.m

Regn och sol

Vävning


Cykeltur, en av de vackraste och svettigaste jag gjort

Liggande Buddha

Pakoum Cave, Vang Vieng

Blue Lagoon, inte så blå!

Bungalow i Vang Vieng

2 kommentarer: