tisdag 12 januari 2010

treat



Cool kille pa utflykt

Sparris

Nyarsafton

Familjen C

Middag pa Koh Chang

Friterad glass/flicka

Snorkling

Tranquility Bay

Farja till Koh Chang

Nyarsafton hos mormor


Dans



Solnedgang over risfalten hos mormor

Royal Hills Spa

Sysslingar pa begravningsceremoni


I <3>
fotbollsgatan


hos min moster Na Oy


kusinbarnet Grace dansar thaidans



Grand Sukhumvit Hotel, 5 stjarnor for 1700 baht

Min stora karlek - BKK


hotellfrukost med syster pa Radisson Bangkok

Swensens :)

Wat Pra Kheow

Emils forsta Skytrain-tur

Falang-mat pa Koh Chang

Isac och kusin-Bella

pepparkakan


shopping
Linnea och Jesper pa White Sand Beach




ata ris pa snorklingstur

Emilito



5 kommentarer:

  1. ja!! va kul me bilder! fint! själv ser jag på so you think you can dance. det tror jag! o på dig! puss vännen, har mailat nu föresten. /joja

    SvaraRadera
  2. Vad fina ni är på alla bilder sötnos.
    Förlåt för att jag inte svarade på ditt mail, men jag har haft välidgt mycket att göra den senaste tiden med jobb och allt. Jag vet jag är skit dålig på att svara på mail, jag blir överlycklig när jag får dem sen två sekunder senare tänker jag att jag ska svara sen men jag glömer bort det helt! jag får bli bättre på det helt enkellt. förlåt...Vi saknar dig här hemma...vad har ni för planer?
    pussar love ...//Linda Lu

    SvaraRadera
  3. Mer sånt, treat me up!

    SvaraRadera
  4. Hej smulan. Ni ser ut att ha haft det riktigt fint när familjen var på besök. Lite avis är man ju :) En semester skulle inte vara heeelt fel nu. Hehe. Vad händer med dig sen? När åker du hem? Nu på söndag flyttar vi till Norrkan som sagt. Ni är välkomna sen, såklart! Ha det underbart och ta hand om varandra.
    Puss och Kram Fridis & Inez

    SvaraRadera
  5. Ta med Grace hem,jag ska adoptera henne

    SvaraRadera